Friendship never ends.

Alltså, skriv aldrig världens längast blogginlägg 07.00 på morgonen när du kommer hem ifrån en festnatt i malmö och är väldigt sentimental. HAHA, orkar inteeee.
 
Det här kommer bli mitt sista blogginlägg, då den här bloggen för mig ÄR lund. Jag vill kunna gå tillbaka och läsa om allt som har med lund att göra och inte skövde. Det här är min studentblogg, lundblogg.
 
Men först ska jag berätta om niklas årliga kräftskiva på hans lantställe i Småland, O to the M to the G. Vilket dygn. Vilka vänner. Lyckorus deluxe. Skivan började vid 15 med lite lekar, sen var det sittning vid 17.30 och jag har aldrig nånsin sjungt så många snapsvisor. Detta medförde att vi alla var på TOPP, bokstavligen talat, kl 19. Sen förstår jag inte hur fort tiden kan gå för helt plötsligt var hon 05.00. Men dessförinnan hade vi lekt ännu mer lekar, kört shottrace, bastat och badat, kört limbo, dansat i flera timmar. Årets dansgolv var det bästa nånsin. 25 människor, 25 vänner som står i ring och håller om varandra och sjunger (skriker) till we are the world och spicegirls, hoppar runt som tossar till housemusic och kör musikal till disneylåtar. Lycka. Sen att vi hade vår egna komiker på middagen gör ju inte att man skrattar mindre, Christian syns ju numer även på tv som komiker i Partaj! :D
 
Årets fest, utan någon som helst tvekan. På första skivan för 5 år sedan bodde vi alla i Lund då alla har studerat där och nästan alla kommer därifrån. Nu 5 år senare är de flesta klara och arbetar med sina drömjobb, vilket också innebär att alla inte bor i samma stad längre så det blir inte alls lika ofta man ses. Nu längtar jag bara tills nästa gång vi ses allihopa!
 
Kom hem till Skövde igårkväll igen och jag saknar mina vänner så mycket. Usch.
 
Med detta sista inlägg vill jag bara säga, thank you life för de här fantastiska människorna som är mina vänner och för alla de fina minnen som vi har ihop. Mina 5 år i Lund har varit mina bästa nånsin.
 
Nu får vi se vad Skövde har att erbjuda..................
 
En ny blogg iaf, ecll.blogg.se (EmmaCeciliaLinneaLindh)
 
Vi hörs där!
 
 
 

 
Mer bilder tycks inte funka just nu, de får helt enkelt läggas upp i den nya bloggen lite senare.
 
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0