Sommartider HEJ HEJ sommartider

Vilken dag det var igår. Högsta betyg på min senaste tenta. Shopping på stan. Öl och vin på stortorget med vänner. 2 lägenhetserbjudande med första tjing i Skövde, en i vasastan och en mitt i stan. Lovely.

Idag är jag tröttare än vad jag förtjänar. Ska äta lite lunch och sen slappa resten av dagen även fast att jag borde städa, tvätta och packa. Senare kommer Jenny och då ska vi laga mat och på kvällen ska jag packa. Precis som jag brukar göra, packa i sista stund.

FÖR imorgon flyger vi till stockholm. 07:45 går planet från sturup. Checkar in på hotellet och sen är det champagnelunch och förförre som gäller innan vi beger oss till summerburst. WHOOP.

Ha en härlig helg mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0