Sommarlov

Men jag orkar inte att det så sällan ska vara fint väder. Orkar i n t e. Jag har nu haft sommarlov i 1 1/2 månad och jag kan på allvar räkna dagarna som stranden har stått på schemat. Sommarlov för den delen är inte särskilt dumt, först tänkte jag läst en kurs då jag faktiskt älskar att lära mig nya saker och trodde att jag skulle bli rastlös av att ha sommarlov när ingen annan direkt hade det. Men efter att ha varit på 2 föreläsningar insåg jag att kursen inte alls var vad jag hade väntat mig så då hoppade jag av den. Så, sommarlov it is. En vecka till i alla fall, sen ska jag jobba på Edvins Corner i Skövde, alldeles alena i butiken då både Marie och Malin har semester. Ska bli skoj.

Sen har jag skaffat instagram också, eller jag har ju tydligen haft det sen förra sommaren då jenny ordnade det åt mig en väldigt dimmig kväll. Både lösenord och användernamn glömdes bort, men nu så. Emmacecilialinnealindh heter jag där.

Nu ser jag ändå att solen håller på att bryta sig igenom molnen, så jag och Pea bestämde att det får bli mys i Stadsparken. Strandenvarmt är det ändå inte. God lunch, läsa bok, snacka skit och lyssna på musik med en fin vän är inte fy skam det heller.

Puss!


Njut av varje minut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0