Malmöfestivalen 2012

Jag minns när jag för första gången satte min fot på Malmöfestivalen, 2007, och jag var helt uppfylld av olika känslor i kroppen. Lycklig för första gången på väldigt länge, med ett äkta leende på väldigt länge. 5 år senare så blir det min sista Malmöfestival som boende här nere. Precis som då är jag lika uppfylld med olika känslor. Men än kan jag inte sätta fingret på alla känslor där inne. Det är verkligen sorg blandat med lycka.

Nog om det idag.

Nu ska jag hoppa in i duschen för att göra mig i ordning för kvällen. Middag hos Jensan i Malmö med Taip och Bruce står på schemat, sen ska vi ner och lyssna på Timbuktu. Jag hoppas att kanske kunna hinna med Icona Pop också.




Falling to pieces.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0