Påsk

Påsken gick i ett. Helt plötsligt var den förbi, men herregudars vad mysigt och kul jag har haft. Ibland lite för kul, så mycket kul att det inte längre blir kul. Jag pratar givetvis om påskaftonskvällen ute, efter miljontals shottar med grabbarnagrus minns jag inte så mycket mer av kvällen, lite småglimtar här och var men thats it. Jag menar inte att jag brukar vara lugn och sansad eller nykter för den delen när jag går ut. Men jag brukar tycka att "ja, jag är fan rätt skön ändå" och sen skratta åt alla tokigheter som man har för sig. Det gjorde jag inte i söndags. Men då kan man ju tycka att jag förtjänade att vakna upp och må skit, men inte ens det gjorde jag. Pigg och glad som en lärka. Orättvist tycker jag, för jag förtjänade verkligen att må dåligt.

Men vad hände här? Ett helt blogginlägg om påskaftonensfylla. Äsch. Imorgon tar vi nya tag, T-bar!

Annars såg påsken ut såhär (om vi drar det lite snabbt):

Onsdag: God middag och vin med Mamsi och Berra. Greys och skitsnack hos Irre.
Torsdag: Lunch med pappa. "Eftermiddags-vindejt" med Sanna. Förfest hos Irre med bryydarna. Utgång-Glädje.
Fredag: Frukost med Irre. Lunch med Erik. Påskmiddag med nära och kära hemma hos mamma och berra.
Lördag: Standag, shopping och god lunch med mamsi. Mia kom hem till mig på middag. Förfest hos Hanna. Utgång på Gläjde.
Söndag: Lunch med Erik hemma hos mamma och berra. Lekte med oskar och hampus. Middagsmys med erik, mamma och berra. Godis och spelkväll.
Måndag: Hejsvejs Skövde, Hej Lund. Titanic med mina hjärtegull!

Och inte en enda bild har jag tagit i Skövde. Illa.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0