Hey I heard you were a wild one

Idag har jag haft en produktiv dag i hemmet, har inte fått så värst mycket plugg gjort men jag ligger så bra i fas så det gör mig inte så mycket just idag. Jag har vårstädat (läs:storstädat bigtime! inne på femte timman nu och jag är ändå inte riktigt klar) samtidigt som jag tvättar. Nyinköpta nytvättade lakan med rosa rosor på ska bäddas is. Love.

Tack vare det här kände jag mig förtjänt av en vinkväll med idalutt. Egentligen var jag på väg till greyskvällen om sisådär 20 minuter men efter ett telefonsamtal med ida bestämde vi oss för att gå ut och dansa istället. Spontanitet i sin bästa form.

Ha en härlig onsdagkväll kära vänner, det ska jag ha!


My partners in crime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0